با اجرای تبلیغات پولی با حداکثر کارایی به مشتریان بیشتری برسید
انتشار: فروردین 09، 1402
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

با اجرای تبلیغات پولی با حداکثر کارایی به مشتریان بیشتری برسید


Performance Max به شما کمک می کند تا به خریداران بیشتری در دارایی های Google، از جمله YouTube، Gmail، Search، و Google Display Network دسترسی پیدا کنید. تبلیغات شما به طور خودکار بر اساس محصولات همگام سازی شده با Google Merchant Center ایجاد می شوند، بنابراین نیازی به طراحی تبلیغات ندارید.

یادگیری ماشینی Google از فید محصول شما برای ایجاد و نمایش انواع تبلیغات طراحی شده برای دسترسی به خریداران مناسب در زمان مناسب استفاده می کند. همچنین می توانید تصاویر، پیام ها و آدرس های اینترنتی سفارشی را به کمپین های موجود اضافه کنید تا تجربه های خرید بسیار شخصی سازی شده ایجاد کنید. سپس Google به طور خودکار چندین ترکیب را آزمایش می کند تا جذاب ترین نسخه را تعیین کند تا به تقویت کسب وکار شما و افزایش عملکرد بهتر کمک کند.

با Performance Max، تبلیغات شما با بهترین عملکرد بیشتر نمایش داده می شود. ویژگی مناقصه خودکار ابزار، حدس و گمان را از استراتژی کلمات کلیدی شما حذف می کند و ادغام آن با سایر ابزارهای تجارت الکترونیک به ساده سازی جریان کاری شما کمک می کند.

در زیر، برخی از ویژگی های جدید Performance Max را که می توانید از آنها برای افزایش فروش بیشتر استفاده کنید، برجسته کرده ایم.

با این چهار استراتژی فروش بیشتری را افزایش دهید

اکنون که اصول اولیه را توضیح دادیم، بیایید به چهار روشی که می توانید استفاده کنید، بیایید لیست ها و تبلیغات گوگل تا بیشترین بهره را از کمپین های خود ببرید و کسب و کار خود را توسعه دهید. همگام سازی فید محصول، سفارشی سازی تبلیغات، اجرای تبلیغات محصول، و تبلیغات بین المللی می تواند به شما کمک کند تا مشتریان را هدف بگیرید، فروشگاه خود را به روی خریداران جهانی باز کنید و فروش بیشتری داشته باشید. بیایید نگاهی دقیق تر به هر استراتژی بیندازیم:

1. فید محصول خود را همگام کنید

فروشگاه شما و محصولات شما منحصر به فرد است. با فهرست ها و آگهی های Google، می توانید فیلدهای سفارشی (که به عنوان ویژگی ها در WooCommerce شناخته می شوند) فهرست های محصولات خود را مستقیماً به Google Merchant Center نگاشت کنید.

برای اینکه به خریداران کمک کنید دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، بهتر است مرتبط ترین چیزها را در مورد محصولات خود به نمایش بگذارید تا با تبلیغات مرتبط با آنها، خریداران را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، به جای نشان دادن نتایج برای یک ژاکت آبی، بهتر است یک ویژگی بدهید که نوع ژاکت آبی را مشخص می کند. نرم، سنگین، بافتنی، دکمه ای یا زیپ دار است؟ مشخص بودن ویژگی ها می تواند به افزایش تبدیل کمک کند، زیرا آنها دقیقاً آنچه را که می خواهند بخرند، پیدا می کنند.

Google Merchant Center اولین قدم برای ارائه محصولات شما با حداکثر عملکرد است. همگام سازی فید محصول به شما کمک می کند:

  • افزایش دسترسی: مشتریان جدید را در هر کجا که در حال جستجو یا پیمایش هستند پیدا کنید. محصولات شما در تمام موجودی و قالب های تبلیغات Google ظاهر می شوند
  • روندهای مشتری را درک کنید: برای بهبود عملکرد کمپین های خود و درک مخاطبان خود، بینش عملی به دست آورید.
  • ترافیک را به محصولات خود هدایت کنید: با تبلیغات هدفمند و بینش بهتر، خریداران بیشتری را به مشتریان تبدیل کنید.

قدم بعدی شما

برای ترسیم ویژگی های منحصر به فرد محصول خود، روی «ویژگی ها» در پانل پیمایش اصلی افزونه Google Ads & Listings کلیک کنید. شما می توانید تمام قوانینی را که از این صفحه ایجاد می کنید ایجاد، ویرایش، حذف و مشاهده کنید.

2. با تبلیغات سفارشی فروش بیشتری را افزایش دهید

اکنون که فهرست های محصولات خود را همگام سازی کرده اید، زمان آن رسیده که تبلیغات خود را سفارشی کنید. با دارایی های Performance Max، می توانید نسخه های سفارشی، پیوندها و تصاویر را علاوه بر محتوای موجود در کاتالوگ محصول خود آپلود کنید. سپس می توانید از آنها برای ایجاد گزینه های تبلیغاتی پویاتر استفاده کنید. در مورد دارایی های حداکثر عملکرد بیشتر بدانید این مقاله یا توسط تماشای این ویدئو.

آپلود دارایی های متن و تصویر بیشتر به شما این امکان را می دهد که با خریدارانی که برای کسب و کار شما اهمیت بیشتری دارند ارتباط برقرار کنید و با آنها تعامل داشته باشید. داشتن تعداد انگشت شماری تصویر به هر محصول بسیار مهم است تا مشتریان بتوانند درک کنند که محصول در زندگی واقعی چگونه ظاهر می شود. تصاویر اضافی همچنین به گوگل کمک می کنند تا چندین تنوع تولید کند که می تواند چشمان مخاطبان مختلف را به خود جلب کند.

دارایی های حداکثر عملکرد و تبلیغات سفارشی می توانند به رشد فروش شما کمک کنند:

  • دید بیشتر: دارایی هایی مانند پیوندهای سایت و تصاویر به تبلیغ شما در صفحه نتایج جستجو بیشتر دیده می شود.
  • کلیک های بیشتر: دارایی ها همچنین می توانند تعداد کل کلیک های شما را با ارائه روش های تعاملی بیشتر به افراد برای تعامل با فروشگاه و محصولات شما افزایش دهند.
  • بهینه سازی بهتر: Google به طور خودکار دارایی ها را براساس عملکرد تغییر می دهد، بنابراین وقتی یک دارایی خوب کار نمی کند، دارایی جدیدی به آگهی اختصاص داده می شود.

مراحل بعدی شما

  • ايجاد كردن گروه های دارایی برای کمپین های تبلیغاتی حداکثر عملکرد شما. برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش، تصاویر بیشتر و عناوین مختلف را آپلود کنید. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه با گروه های دارایی در این صفحه پشتیبانی شروع کنید.
  • برای هر تبلیغ در کمپین خود یک URL مقصد مشخص تعیین کنید تا به خریداران نگاه گسترده تری به پیشنهادات محصول خود ارائه دهید.

سفارشی سازی بیشتر دارایی های محصول شما به ابزارهای یادگیری ماشینی Google امکان کار بیشتری می دهد، بنابراین می تواند بهترین تبلیغات را ایجاد کند - تبلیغاتی که باعث تعامل بیشتر مشتری و فروش بیشتر می شوند.

3. محصولات خود را تبلیغ کنید

تبلیغات می توانند مشوق های قدرتمندی باشند که توجه خریداران را به خود جلب کند، محصولات شما را به نمایش بگذارد و فروش شما را افزایش دهد. هنگام فروش آنلاین، شما نه تنها با برندهای دیگر رقابت می کنید، بلکه با هر رسانه ای که توجه مشتریان را از محصولات شما دور می کند نیز رقابت می کنید. تبلیغات به جلب توجه کمک می کند تا مشتریان محصولات شما را زمانی که آماده خرید هستند به خاطر بسپارند.

وقتی معامله ای را به یکی از محصولات خود اضافه می کنید، می توانید آن معامله را برای نمایش در کمپین های تبلیغاتی ایجاد شده از طریق فهرست ها و تبلیغات Google همگام سازی کنید. خریداران یک پیوند پیشنهاد ویژه را می بینند که با آن نمایش داده می شود و باعث می شود تبلیغ شما بلافاصله برجسته شود. از دیگر مزایای تبلیغات می توان به دسترسی به کاربران در دستگاه های مختلف، افزایش نرخ کلیک و افزایش نرخ تبدیل اشاره کرد.

هنگامی که یک فید محصول فعال در Google Merchant Center دارید، می توانید از فهرست ها و آگهی های Google برای ایجاد انواع مختلفی از مشوق ها استفاده کنید، مانند:

  • حراجی: نشان فروش و حاشیه نویسی های قیمت خطی به طور خودکار زمانی که یک مورد در حال فروش است و ملاقات می کند نشان می دهد معیارهای گوگل.
  • تخفیف ها: می توانید درصد تخفیف را مشخص کنید. بازپرداخت نقدی؛ یکی بخر، یکی را رایگان دریافت کن؛ یا یکی بخرید، دومی را با درصد تخفیف دریافت کنید.
  • حمل دریایی: ارسال رایگان یا با تخفیف ارائه دهید.
  • کاهش قیمت: نشان کاهش قیمت برجسته طوری طراحی شده است که فقط زمانی ظاهر شود که قیمت نسبتاً ثابت یک محصول کاهش قابل توجهی داشته باشد.

قدم بعدی شما

معاملات و تبلیغات خود را ایجاد و راه اندازی کنید. وقتی کوپنی را در داشبورد ووکامرس خود در زیر Marketing > Coupons ایجاد یا به روزرسانی می کنید، کادر تنظیمات نمایان بودن کانال را در سمت راست می بینید. برای فعال کردن آن، «نمایش کوپن در Google» را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تنظیم تبلیغات، این را تماشا کنید ویدیوی مفید، این را بخوان مقاله کوتاه، یا از طریق آن نگاه کنید مستندات دقیق ما برای موضوعات کمکی خاص

4. جهانی شوید تا دسترسی خود را افزایش دهید

تبلیغات چند کشوری یک ویژگی خودکار است و هر کشوری را در دسترس قرار می دهد تا بتوانید فرصت های خود را گسترش دهید. نتیجه نهایی: می توانید بیشتر بفروشید و سریعتر رشد کنید.

WooCommerce یکی از اولین پلتفرم هایی است که با ویژگی تبلیغات چند کشوری گوگل ادغام شده است.. این به شما امکان می دهد با یک کمپین به مخاطبانی از چندین کشور دسترسی پیدا کنید، که می توانید با انتخاب کشورهایی که می خواهید و حذف کشورهایی که نمی خواهید راه اندازی کنید. برای به حداکثر رساندن فرصت های خود می توانید هر تعداد کشور را که می خواهید در یک فید اضافه کنید.

در اینجا آمده است که چگونه این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا خریداران در سراسر جهان را هدف قرار دهید:

  • بسط دادن: دسترسی خود را با چندین کشور به یک زبان در یک فید افزایش دهید.
  • بودجه: همه آن را با یک بودجه کمپین مدیریت کنید.
  • ویترین: در جستجوی Google، Maps، Google Shopping، YouTube، Gmail، Google Display Network و Discover به بازارهای جدیدی دست پیدا کنید.
  • مسیر: به معیارهای خود توجه کنید و کمپین های خود را مستقیماً از فروشگاه WooCommerce خود مدیریت کنید.
  • بهینه سازی: عملکرد خود را در تمام مناطق افزایش دهید.

قدم بعدی شما

شروع کنید تبلیغات چند کشوری. با این حال، ابتدا مهم است که مطمئن شوید فروشگاه شما برای فروش بین المللی راه اندازی شده است. این شامل داشتن ارزهای مناسب، حمل و نقل و تنظیم مالیات است.

تبلیغات گوگل را در ووکامرس امتحان کنید و ۵۰۰ دلار اعتبار تبلیغاتی کسب کنید*

برای کمک به شما در شروع کار، مشتریان جدید Google Ads می توانند تا 500 دلار دلار* اعتبار تبلیغاتی دریافت کنند که در عرض 60 روز اولین 500 دلار آمریکا را در تبلیغات Google خرج کنند. مشاهده کنید شرایط و ضوابط کامل.

با راه های بیشتر برای گسترش دسترسی، سفارشی سازی تبلیغات، و هدف یابی خریداران با انگیزه ها و جزئیاتی که بیشترین اهمیت را دارند، فهرست ها و آگهی های Google می توانند به شما در ادامه رشد فروش و کسب وکارتان کمک کنند. امروز شروع کنید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه یک مشتری WooCommerce با Google Ads رشد می کند؟ خواندن داستان ریشه علم.

فهرست ها و تبلیغات Google را دریافت کنید


ووکامرس
منبع