با کمک WooCommerce از یک پنجره بیرون بر تا حمل ونقل سراسری
انتشار: اسفند 25، 1401
بروزرسانی: 28 خرداد 1404

با کمک WooCommerce از یک پنجره بیرون بر تا حمل ونقل سراسری


آبگوشت غذای راحتی است. بسیاری از ما چه چیزی را بیشتر از بیمار بودن در کودکی به یاد داریم؟ از مدرسه در خانه می مانید، روی کاناپه جمع می شوید و می بینید که قیمت مناسب است، جرعه جرعه می نوشید - درست حدس زدید! - ابگوشت. هنوز هم آن احساس گرم و مبهم را برای بزرگسالان به ارمغان می آورد، خواه مریض باشند، در آب و هوای بد غوطه ور باشند، یا فقط به دنبال تقویتی برای شروع روز خود باشند.

آبگوشت، به ویژه آبگوشت استخوان، همچنین فوق العاده مغذی است، سرشار از موادی است که سلامت روده، پوست، استخوان ها و موارد دیگر را بهبود می بخشد.

برودو این سوپر غذای قدرتمند را در چهار مکان خود در شهر نیویورک و با کمک WooCommerce در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد.

در حال جوشیدن راه خود به سوی موفقیت هستند

همه چیز با مارکو کانورا آغاز شد، سرآشپز برنده جایزه جیمز ریش، که از پنجره رستوران خود در شهر نیویورک شروع به فروش آبگوشت استخوان در فنجان های مخصوص سفر کرد. سال 2014 بود: او به تازگی شروع به نوشیدن آبگوشت استخوان به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی جدید و سالم تر کرده بود و هیجان زده بود که آن را به عنوان جایگزینی برای قهوه به افراد جامعه ارائه دهد.

بنیانگذار برودو که به دوربین لبخند می زند

آن پنجره واحد به چهار مکان فیزیکی تبدیل شد که همگی در منطقه شهر نیویورک بودند. از آنجا، برودو شروع به فروش آنلاین آبگوشت استخوان خوشمزه خود از طریق فروشگاه WooCommerce خود کرد، سپس آبگوشت خود را در بخش فریزر خرده فروشان عمده مانند Whole Foods قرار داد. اکنون آنها محصولات خود را در سطح ملی توزیع می کنند و به معرفی محصولات جدید مانند کیت سوپ خود ادامه می دهند.

راز موفقیت آنها چیست؟

یکی از عوامل مهم تعهد آنها به مواد و فرآیندهای باکیفیت است که از آن به عنوان "روش قدیمی دوباره جدید ساخته شده" یاد می کنند. آنها از استخوان های واقعی حیوانات واقعی به همراه سبزیجات کامل و ارگانیک استفاده می کنند که آنها را در مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده یا کنسانتره می جوشانند. آنها از میانبر استفاده نمی کنند و این در طعم و مزه و تغذیه محصولاتشان نمایان می شود.

و وقتی نوبت به تجربه تجارت الکترونیک رسید، موفقیت در انتخاب ابزارها و شرکای مناسب برای کسب و کار و مشتریانشان به دست آمد.

برودو آبگوشت را روی موادی مانند سیر و پارمزان می نوشد

برودو و ووکامرس

تجربه اولیه برودو با وردپرس و ووکامرس کامل نبود. اولین وب سایت آنها به طور کامل نیازهای آنها را برآورده نمی کرد و حتی به فکر انتقال به پلتفرم دیگری بودند.

با این حال، تیم Automattic وارد عمل شد و با آنها کار کرد تا نیازهای خاص آنها را شناسایی کند و یک وب سایت برای رفع نیازهای آنها بسازد. اکنون، آنها یک فروشگاه آنلاین پاسخگو دارند که تیم برودو می تواند آن را حفظ کند، یک تجربه عالی برای مشتری فراهم می کند، و به طور کامل نشان دهنده برند برودو است.

صفحه اصلی برودو با تصویری از سه آبگوشت کنار هم

Brodo جدید: موبایل اول، UX عالی، دسترسی قوی

با توجه به آن، فرآیند طراحی مجدد با رویکرد اول موبایل آغاز شد بیش از نیمی خریداران آنلاین از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند. بهبود تجربه کاربری (UX) وب سایت و تجربه مشتری (CX) اهداف اولیه بودند.

فروشگاه آنلاین جدید Brodo ویرایش اشتراک سلف سرویس را به مشتریان خود ارائه می دهد - که قبلاً یک فرآیند دستی برای پشتیبانی مشتری Brodo بود. آنها همچنین می توانند به لطف WooCommerce و ادغام یکپارچه آن با راه حل های شخص ثالث، تمام جنبه های فروشگاه آنلاین خود را مستقیماً در داشبورد وردپرس مدیریت کنند. ایستگاه کشتی برای حمل و نقل و متوریک برای گزارش

برای بهبود تجربه کاربری در قسمت جلویی، Automattic یک طراحی بصری متمرکز بر تصویر ایجاد کرد که مزایای آبگوشت استخوان را برجسته می کند. انیمیشن های ساده به محض ورود به سایت، چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و یک منوی بزرگ، ناوبری را آسان می کند.

مگا منوی کشویی در وب سایت Brodo

آنها همچنین کار زیادی انجام دادند بهبود دسترسی از وب سایت، اطمینان حاصل شود که هر بازدید کننده سایت می تواند به راحتی از آن استفاده کند. آن ها تغییرات جزئی در رنگ های برند ایجاد کردند تا نیازهای کنتراست را برآورده کنند، اطمینان حاصل کردند که توسط صفحه خوان ها قابل خواندن است، و اندازه فونت ها، دکمه ها و موارد دیگر را افزایش دادند.

وب سایت قبلی آنها تا حد زیادی سخت بود، بنابراین انجام تغییرات ساده، مانند تغییر متن یا تصاویر برای آنها دشوار بود. سایت جدید آنها با استفاده از وردپرس ساخته شده است ویرایشگر مسدود کردن، بنابراین می توانند همه چیز را از محصولات و بسته های محصول گرفته تا صفحات و پست ها به روز کنند. این تفاوت بزرگی برای یک شرکت شلوغ و در حال رشد ایجاد می کند.

راه اندازی اشتراک آبگوشت

برای مصرف کنندگان وفادار آبگوشت، اشتراک راه ساده ای است تا غذای مورد علاقه خود را به طور خودکار به طور منظم درب منزل تحویل دهند. برودو از کد سفارشی برای مدیریت عملکرد اشتراک استفاده می کرد، اما Automattic به آنها کمک کرد تا به آن انتقال پیدا کنند اشتراک های WooCommerce به طوری که همه چیز در یک داشبورد مدیریت و قرار می گیرد.

خریداران می توانند بین چندین محصول مختلف، از جمله بسته عاشق مرغ، بسته 10 تایی متنوع، و بسته هدیه برودو در خانه یکی را انتخاب کنند، سپس بین سفارش یک باره یا تحویل هر دو یا چهار هفته یک بار انتخاب کنند. تخفیف هایی در ارتباط با اشتراک های مکرر وجود دارد.

مشترکین فعال می توانند به حساب کاربری خود در سایت وارد شوند تا اشتراک خود را روشن و خاموش کنند، تحویل را متوقف کنند، از یک محموله صرف نظر کنند، تاریخ های ارسال خاص را انتخاب کنند یا حتی طعم های موجود در جعبه خود را ویرایش کنند. آنها همچنین می توانند بررسی کنند که چه زمانی تحویل بعدی آنها قرار است برسد. مشتریان برنده می شوند زیرا دیگر مجبور نیستند برای مدیریت اشتراک خود با خط خدمات تماس بگیرند و برودو برنده می شود زیرا می توانند کارکنان پشتیبانی را به مسائل دیگر اختصاص دهند و سردرگمی مشتری را کاهش دهند.

انتخاب ابزار مناسب

کار با ابزارهای مناسب، برودو را قادر به ایجاد یک وب سایت زیبا و بسیار کاربردی کرده است. ما به چند مورد اشاره کرده ایم، اما در اینجا برخی از ابزارهای دیگری وجود دارد که آنها برای دستیابی به سایت مناسب برای تجارت و مشتریان خود از آنها استفاده می کنند:

  • قابل فشار دادن: این هاست مدیریت شده وردپرس دارای ابزارهای داخلی برای سرعت، امنیت و مقیاس پذیری مختص سیستم مدیریت محتوا (CMS) است.
  • AutomateWoo: از این ابزار قدرتمند می توان برای خودکارسازی انواع وسیعی از وظایف استفاده کرد. در مورد برودو، آنها بخش های ویژه ای را در Shipstation ایجاد کردند که هدایای رایگان را برای مشتریانی که برای اولین بار می فرستند ارسال می کنند. آنها همچنین یک برنامه «ارجاع به یک دوست» را راه اندازی کردند که در صورت استفاده از کد کوپن ویژه مشتری توسط مشتریان تازه ارجاع شده، 10 دلار اعتبار می دهد.
  • جت پک: ابزارهای سرعت موجود در این افزونه - مانند VideoPress - نقش بزرگی در حفظ زمان بارگذاری سریع دارند و در عین حال دارای تصاویر زیبا و عملکرد درجه یک هستند. Jetpack همچنین اسکن امنیتی و پشتیبان گیری ابری در زمان واقعی را برای ایمن نگه داشتن سایت Brodo ارائه می دهد.
  • کلاویو و جعبه ابزار کلاویو: این ابزارها عملکرد بسیار خوبی را برای خودکارسازی ایمیل های بازاریابی و ارتباطات SMS ارائه می دهند.
  • ایمیل های ووکامرس: ایمیل های تراکنشی استاندارد با نصب WooCommerce هستند و می توانند با AutomateWoo سفارشی و خودکار شوند.
  • فیس بوک برای ووکامرس: این افزونه فروشگاه WooCommerce آنها را به حساب های فیس بوک و اینستاگرام آنها متصل می کند و اطلاعات محصول را به طور خودکار همگام سازی می کند.

تیم Brodo همچنین در حال کار بر روی تغییر به پرداخت های ووکامرس برای درگاه پرداخت آنها این به آنها امکان می دهد پرداخت ها و بازپرداخت های خود را از داشبورد وردپرس مدیریت کنند و همچنین در هزینه خود صرفه جویی کنند.

ایجاد یک تجربه منسجم برای همه

یکی از بزرگترین دستاوردهای وب سایت جدید برودو، بهبود تجربه کاربری برای اعضای تیم برودو و مشتریان آنها بود. همه چیز به طور شهودی با هم کار می کند و اتوماسیون ها زمان و منابع را برای تمرکز روی کارهای دیگر آزاد می کنند.

شما مطمئناً می توانید همان چیزی را برای تجارت خود به دست آورید. WooCommerce مشتاق کمک به صاحبان فروشگاه های واقعی است که برند خود را رشد دهند و فروش خود را با ابزارهایی که به طور یکپارچه با هم کار می کنند افزایش دهند.

آیا حاضرید همین کار را برای فروشگاه خود انجام دهید؟ با ووکامرس شروع کنید یا کتابخانه افزونه را کاوش کنید.
و اگر به دنبال غذای راحت و خوشمزه و سالم هستید، آبگوشت برودو را بگیر مستقیم به درب شما ارسال می شود.

کسب و کار خود را با WooCommerce Essentials راه اندازی و توسعه دهید


ووکامرس
منبع