10 استراتژی برای فروش با قیمت های بالاتر بدون از دست دادن مشتریان
انتشار: اردیبهشت 07، 1401
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

10 استراتژی برای فروش با قیمت های بالاتر بدون از دست دادن مشتریان


مصرف کنندگان به دلایل مختلف خرید می کنند غیر از قیمت. و با این حال بسیاری از مشاغل آنلاین، فروشگاه های تجارت الکترونیک و خرده فروشان انرژی و سود زیادی را صرف می کنند که برای خریداران ارزان قیمت جذاب است. شما نیازی به انجام آن بازی ندارید. فروش با قیمت های بالاتر حاشیه سود را افزایش می دهد، وابستگی شما به حجم فروش را کاهش می دهد و همانطور که می بینید - مشتریان شما را راضی می کند.

به شرطی که به روش درست به آن نزدیک شوید.

در اینجا ده استراتژی برای فروش با قیمت های بالاتر و در عین حال خوشحال کردن مشتریان خود آورده شده است.

1. مصرف کنندگانی را هدف قرار دهید که پول بیشتری دارند

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و ما نمی توانیم در اینجا به همه آنها بپردازیم. اما ایده این است، افرادی که بیشتر دارند، بیشتر خرج می کنند. وقتی محصولاتی با قیمت بالاتر تولید می کنید که برای افرادی که پول بیشتری برای خرج کردن دارند جذاب باشد، آنها آن ها را می خرند.

به صورت آنلاین، کلید ساخت این کار هدف گذاری است. ابزارهای بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می دهد که افراد را بر اساس سطح درآمد هدف قرار دهید، رفتارهای خرج کردن گذشته، سایت هایی که بازدید کرده اند، مکان و سایر داده ها. با استفاده از آن ابزارها، می توانید محصولات خود را در مقابل افرادی که پول خرید آنها را دارند، دریافت کنید.

در مرحله بعد، شما باید محصول یا خدمات با قیمت بالاتر را در موقعیت قرار دهید تا افرادی که درآمد قابل تصرف بیشتری دارند آن را به عنوان موجود تشخیص دهند برای آنها. تقریباً با هر محصولی می توانید این کار را انجام دهید.

با نام محصول شروع می شود. محصول شما به نامی نیاز دارد که آن را متفاوت، خاص، منحصر به فرد، طراحی شده برای یک هدف خاص، کمیاب به نظر برساند — باید به آن نوعی کیفیت بدهید که ارزش بیشتری نسبت به سایر انتخاب ها داشته باشد و بنابراین ارزش پرداخت بیشتر برای داشتن را دارد. این به استراتژی بعدی مربوط می شود.

2. از ارزان کردن محصول خود خودداری کنید

محصولات ارزان قیمت معمولاً تنها یک دلیل برای خرید آنها ارائه می دهند - "صرفه جویی در پول". خودشه. با فروش با قیمت بالاتر، شما اعلام می کنید که محصولات شما به نوعی بهتر هستند.

شما ممکن است برندی لوکس، برندی با ماندگاری بیشتر، برندی با طعم بهتر، برند کاملا طبیعی، برندی که به سختی به دست می آید، برند سالم تری باشید – شما این ایده را دریافت می کنید.

نکته این است که شما باید یک USP - پیشنهاد فروش منحصر به فرد - ایجاد کنید که ارزش چیزی را که می فروشید منتقل می کند و محصول شما را از محصولات ارزان قیمت متمایز می کند. در آن موفق شوید و مصرف کنندگان هزینه بیشتری برای آن خواهند پرداخت.

حتی برای وسایل مدرسه.

زندگی جنوبی برجسته شده است لوازم مدرسه سرگرم کننده و چشم نواز مانند قیچی طلا، نوار شیک، کیسه های مداد، و موارد دیگر در مقاله اخیر. اینها همه گران تر از مواد استخوانی هستند که می توانید در فروشگاه های لوازم اداری تهیه کنید. اما تاثیر بصری آنی است. دانش آموزان اینها را می خواهند زیرا سرگرم کننده، متفاوت هستند و مورد توجه قرار می گیرند.

اما اینها وسایل مدرسه هستند، مردم. اگر آنها می توانند پس تو هم می توانی.

3. مشکل را بفروشید نه راه حل

به قول قدیمی ها، مته را نمی خرید، سوراخ را می خرید.

ساده اما عمیق است. چی مشکل حل محصول شماست? حتی اگر بسیاری دیگر نیز همین مشکل را حل کنند، ممکن است آن را با آن عبارات ارائه نکنند. اگر بتوانید پیام رسانی و بازاریابی خود را تغییر دهید تا روی مشکلی که مشتریانتان باید حل شود تمرکز کنید - و به آنها نشان دهید که چگونه محصولات و خدمات شما بهتر از دیگران آن را حل می کنند - آنها از رویکرد شما قدردانی می کنند و احساس می کنند که آنها را درک می کنید.

هنگامی که با مشتریان خود در این سطح عمیق تر ارتباط برقرار می کنید، قیمت کمتر عاملی در تصمیم آنها برای خرید می شود. وقتی این کار را واقعاً خوب انجام دهید، می توانید با قیمت های بالاتر بفروشید، مخصوصاً برای خدمات.

4. آنها را بسته بندی کنید

تصور کنید یک کیت آبجوسازی خانگی را تکه تکه بخرید. مقدار مناسبی از تجهیزات در اینجا وجود دارد. یک فروشگاه می تواند تمام آن قطعات را به تنهایی بفروشد.

اما همان فروشگاه می تواند بسته ای را نیز ارائه دهد که شامل تمام تجهیزات اولیه، به علاوه چند افزونه مانند بسته های آغازین با طعم های مختلف، کتابی با نکاتی در مورد دم کردن، و سایر موارد خاص باشد.

کدام معامله بهتر است: آن بسته، یا خرید همه چیز به صورت جداگانه؟

بسته نرم افزاری راحتی می فروشد. یک مشتری مجبور نیست همه این موارد را پیدا کند. و آنها ممکن است هرگز حتی فکر کرد که نگاه کند برای کتاب ببینید - بسته به شما امکان می دهد ارزش محصول را اضافه کنید و بنابراین قیمت بالاتر را توجیه می کند.

بسته ای از گیتار و آمپر

بسته های محصول، وقتی به خوبی انجام می شوند، با هیچ چیز دیگری مقایسه نمی شوند و بنابراین نمی توان آن ها را قیمت خرید. شما آن را همانطور که هست خریداری می کنید، زیرا خود بسته نرم افزاری ارزش منحصر به فرد بیشتری را ارائه می دهد.

با استفاده از WooCommerce می توانید بسته های محصول را به مشتریان خود ارائه دهید افزونه بسته های محصول.

5. از جوایز و هدایای رایگان استفاده کنید

اغراق آمیز بودن این استراتژی سخت است. وقتی یک هدیه رایگان یا جایزه عالی دارید، این به تنهایی می تواند بقیه محصول را بفروشد. و گاهی اوقات، اگر پاداش چیزی شبیه یک ورود رایگان به یک مسابقه انحصاری باشد، ممکن است حتی چیزی ملموس نفروشید، اما مردم همچنان به آن پاسخ می دهند.

تجارتی را تصور کنید که کلاه هایی با حضور تیم های ورزشی می فروشد. آن ها می توانند کمپینی را اجرا کنند که هر کسی که بیش از 100 دلار خرج می کند را وارد یک قرعه کشی برای دو بلیط رایگان برای یک بازی کند. شانس دریافت بلیط رایگان باعث می شود بسیاری از خریداران آن 100 دلار را خرج کنند.

البته، شما همچنین می توانید پاداش های رایگان را ارائه دهید که یک آیتم واقعی هستند و می تواند به همان خوبی کار کند. خلاق باش. جایزه به نوعی مانند تبدیل یک محصول به یک بسته نرم افزاری بدون افزایش قیمت است.

افزودن یک هدیه رایگان هنگام پرداخت با یک کوپن

را افزونه کوپن هدیه رایگان یک راه عالی برای پیاده سازی آن در فروشگاه WooCommerce شما است.

6. مخاطب پیش فروش بسازید

موثرترین و بلند مدت ترین استراتژی برای انجام این کار استفاده از تولید سرنخ برای جذب مشتریان جدید با پیشنهادات رایگان یا ارزان قیمت است. سپس، هنگامی که اطلاعات تماس آنها را در اختیار داشتید و اولین تأثیر خوبی را ایجاد کردید، با ارسال مداوم اطلاعات ارزشمند به آنها، رابطه را تقویت می کنید. همه اش فروش چیزی نیست.

شما دارید مشکلات را حل می کنید در نتیجه، اعتماد ایجاد می کنید، اعتبار ایجاد می کنید و خود را به عنوان یک مرجع معرفی می کنید.

وقتی این کار را به خوبی انجام دهید، دیگر به مخاطبان عام نمی فروشید، بلکه به آنها می فروشید شما حضار. و آنها به شما پول بیشتری می دهند زیرا شما را می شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند.

حتی مشاغل خرده فروشی و تجارت الکترونیک محصول محور نیز می توانند این کار را انجام دهند. بخش زیادی از آن به نحوه نامگذاری محصولاتتان بستگی دارد. نام مخاطب را صدا می کند.

تصور کنید یک صاحب سگ برای خرید غذای سگ خرید می کند و وزن سگش 90 پوند است. این یک سگ بزرگ است. البته، در فروشگاه غذای حیوانات خانگی، گزینه های زیادی برای غذای سگ وجود دارد. اما اگر صاحب سگ یک گزینه را ببیند که به طور خاص به عنوان غذای سگ ارائه شده است برای سگ های بزرگ، آنها می خواهند چه کار کنند؟

آنها به احتمال زیاد آن مارک را خریداری می کنند - حتی اگر هزینه بیشتری داشته باشد. چرا؟ زیرا به طور خاص به آنها می فروشد. مخاطبش را صدا می کند. آن برند غذای سگ روی صاحبان سگ های کوچکی که آن را نمی خرند تمرکز نمی کند. با قیمت بالاتری به فروش می رسد، منحصراً به صاحبان سگ بزرگ.

انحصاری می فروشد.

۷- کتاب بنویسید

نه هر کتابی. کتابی بنویسید که بلافاصله با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کند. یک کتاب بیش از هر چیز دیگری قدرت و تخصص را منتقل می کند. این بهترین چیز بعدی برای مصاحبه در تلویزیون، در یک پادکست، یا در یک نشریه تاثیرگذار است.

این رویکرد برای مشاغل مبتنی بر خدمات بسیار خوب عمل می کند، اما باز هم، می تواند برای مشاغل مبتنی بر محصول نیز کارساز باشد.

فرض کنید می خواهید آشپزخانه تان را بازسازی کنید، و به یکی از آن وب سایت هایی می روید که همه دست سازان و متخصصان خانه سازی خودشان را به فروش می رسانند. تنها در چند دقیقه هفت بازسازی کننده آشپزخانه را پیدا می کنید. همه آنها عالی به نظر می رسند. همه آنها با تجربه و آگاه به نظر می رسند. همه آنها نقدهای خوبی دارند. همه آنها مایلند بیرون بیایند و "مشاوره و برآورد رایگان" به شما بدهند.

عالی… در دنیا چگونه باید انتخاب کنید؟ همشون مثل همن!

اما بعد متوجه آن می شوید - یکی از آنها کتابی به نام «نه کابوس بازسازی آشپزخانه و نحوه اجتناب از آنها» دارد، و او آن را به عنوان بخشی از برآورد و مشاوره اش به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

فوراً، او بیشتر از دیگران متخصص به نظر می رسد. کتاب او را متمایز می کند. او پیشنهادات بیشتری دریافت می کند، فروش بیشتری دریافت می کند و می تواند قیمت بالاتری نسبت به دیگران دریافت کند.

سازمان بهداشت جهانی در حال فروش امور بیش از چی آنها در حال فروش هستند، و یک کتاب همه چیز در مورد "چه کسی" است.

هر کسب و کاری – بله، هر کسب و کاری – می تواند کتابی ایجاد کند که برای مشتریان هدف خود جذاب باشد.

8. انتخاب بدهید

آ مطالعه انجام شد که در آن به مشتریان آبجو معمولی با قیمت 1.80 دلار و آبجو ممتاز با قیمت 2.50 دلار ارائه می شد.

80 درصد مردم برای حق بیمه رفتند. این به نکته قبلی درباره امتناع از مصالحه در قیمت اشاره می کند، زیرا اکثر مردم خواهان محصولات با کیفیت بالاتر و بهتر هستند و هزینه بیشتری برای آنها خواهند پرداخت.

اما جالب اینجاست:

سپس، آنها یک گزینه ارزان تر 1.60 دلاری اضافه کردند. هیچ یک از افراد حاضر در مطالعه آن را انتخاب نکردند، اما 80٪ از آنها اکنون گزینه 1.80 دلار را انتخاب کردند. بنابراین در مقایسه با ارائه دو گزینه، پول خود را از دست دادند.

سپس، آنها یک تغییر دیگر را امتحان کردند - گزینه ارزان را کنار گذاشتند و یک گزینه 3.40 دلاری اضافه کردند. 10٪ آن گزینه را انتخاب کردند، اما 85٪ گزینه 2.50 دلار را انتخاب کردند.

نکته این است که با سه گزینه، اکثر مردم تمایل دارند گزینه های با قیمت متوسط \u200b\u200bرا انتخاب کنند. این بدان معناست که ارائه انتخاب های با قیمت بالاتر منجر به درآمد بیشتر می شود.

داستان معروفی در مورد یک همبرگرفروشی وجود دارد که می خواست همبرگرهای دوبل بیشتری بفروشد زیرا حاشیه سود بهتری نسبت به همبرگرهای تکی داشتند. چگونه آن را انجام دهید؟ یک همبرگر سه تایی پیشنهاد دهید.

9. از upsells هوشمندانه استفاده کنید

افزایش فروش ها به نوعی مانند پاداش های رایگان هستند، با این تفاوت که در حال حاضر مشتری بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بود به سبد خرید خود اضافه می کند.

برای انجام این کار، محصولات اضافی باید یک انتخاب واضح به نظر برسند. این بدان معناست که آنها نباید گران تر باشند.

قاب گوشی گلدار کنار کلاه

هدف افزایش فروش، افزایش میانگین ارزش سفارش شما (AOV) است. شما گوشی را می فروشید و سپس قاب را بالا می فروشید. و سپس دو کیس دیگر را به فروش می رسانید تا آنها انتخاب و پشتیبان داشته باشند. شما عینک را می فروشید. سپس پاک کننده را بالا می فروشید.

شما همچنین می توانید همان محصول را افزایش دهید، فقط مقدار بیشتری از آن. به عنوان مثال، فرض کنید یک مشتری یک محصول را به قیمت 59 دلار خریداری می کند. در هنگام تسویه حساب، می توانید به آن ها این شانس را بدهید که یکی دیگر را فقط با ۴۹ دلار یا ۳۹ دلار بخرند. شما به آنها یک معامله دوم می دهید. برای مشتریانی که پیشنهاد یکبار مصرف شما را قبول می کنند، اندازه سفارش را تقریباً دو برابر کرده اید.

10. قیمت های خود را با 9 پایان دهید

این احمقانه است؟ در واقع، تحقیقات آن را تأیید می کند. این مطالعه چندین تست انجام داد یکی از آنها متوجه شد که لباس های زنانه که به قیمت 39 دلار فروخته می شود، از همان کالای مشابه با وجود اینکه به قیمت 35 دلار فروخته می شود، بیشتر از فروش خود می رود. در واقع، قیمت هایی که با عدد 9 ختم می شوند، به طور میانگین 24 درصد از قیمت های پایین تر پیشی گرفتند.

تعجب آور است، درست است؟

آنها آزمایش دیگری را برای محصولی انجام دادند که گفت: "60 دلار بود، اکنون فقط 45 دلار." سایر مصرف کنندگان همین زبان را دیدند، اما به جای 45 دلار، 49 دلار.

افراد بیشتری به قیمت فروش 49 دلاری پاسخ دادند. چیزهای تکان دهنده، اما هی، این علم است. مردم خنده دار هستند. با پایان دادن به آن ها در سال ۹، قیمت های خود را به حداکثر برسانید.

استراتژی پاداش برای قیمت های بالاتر

مطابق با موضوع، در اینجا یک استراتژی جایزه وجود دارد!

ارائه بیش از یک روش پرداخت، به ویژه برای اقلام با قیمت بالاتر، یا با سبدهای خرید بالاتر از مقادیر مشخص، ایده خوبی است. اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید ابزار فوق العاده ای برای استفاده در این سناریوها است، زیرا به مشتریان کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خرج کردن پول با شما داشته باشند، زیرا مجبور نیستند یکباره هزینه آن را بپردازند.

BNPL و سایر انواع طرح های پرداخت به شما امکان می دهند با قیمت های بالاتر از آنچه که در غیر این صورت می خواهید بفروشید و به گونه ای که مشتریان خود را خشنود می کند.

خوب، پس برو بیرون، قیمت هایت را کمی بالا ببر و شروع به فروش کن.

برای سفارشی کردن فروشگاه خود به بازار افزونه ها مراجعه کنید


ووکامرس
منبع