نسخه ی نمایشی محصول زنده وردپرس 6.3 – نکات برجسته و ضبط – اخبار وردپرس

وردپرس 6.3 در 8 آگوست ارسال می شود! اعضای تیم […]

30 تیر 1402

6.3 نسخه نمایشی محصول زنده – اخبار وردپرس

وردپرس 6.3 در 8 آگوست ارسال می شود! اعضای تیم انتشار 6.3 برای نگاهی اجمالی به اتفاقات آینده، آن مک کارتی و ریچ تابور، یک نمایش زنده برگزار کرد که توسط ناتان ریگلی.

بیش از 100 شرکت‌کننده در حالی که برخی از ویژگی‌های موردانتظار محصول، از Command Palette جدید گرفته تا ابزارهای طراحی جدید و غیره را به نمایش گذاشتند، تماشا کردند.

6.3 نسخه نمایشی محصول زنده

در اینجا برخی از نکات کلیدی از نمایش محصول 6.3 زنده آورده شده است.

اولین بازی بزرگ Command Palette

یکی از مورد انتظارترین ویژگی های 6.3 این است پالت فرمان. این به شما امکان می دهد به سرعت عملکردهای مختلف وردپرس را در پست و ویرایشگر سایت باز کنید. با استفاده از یک دستور میانبر (Command + K یا Control + K) به آن دسترسی پیدا کنید.

ایجاد صفحه در ویرایشگر سایت آسان تر می شود

اکنون می توانید صفحات را در ویرایشگر سایت مرور و ویرایش کنید و تجربه وردپرس منسجم تری را ارائه دهید. یک جریان پیش نویس جدید آغاز می شود که به شما امکان می دهد صفحاتی را مستقیماً در ویرایشگر ایجاد و منتشر کنید.

الگوهای همگام‌سازی شده جایگزین بلوک‌های قابل استفاده مجدد شوند

شما می توانید تمام الگوهای خود را مستقیماً در ویرایشگر سایت ایجاد و مدیریت کنید. پس از ویرایش، همه الگوهای همگام‌سازی‌شده (که قبلاً بلوک‌های قابل استفاده مجدد نامیده می‌شدند) در یک سایت تغییر می‌کنند – در زمان ایجاد تغییرات صرفه‌جویی زیادی در زمان ایجاد می‌شود.

با Style Revisions از تغییرات طراحی مطلع باشید

این پیشرفت یک جدول زمانی بصری از سایت شما ارائه می دهد تا بتوانید تمام ویرایش های تاریخچه سایت خود را ببینید و سبک قبلی را تنها با یک کلیک بازیابی کنید.

ابزار و بلوک های طراحی جدید

کنترل‌هایی برای تعیین نسبت‌های تصویر برای اطمینان از یکپارچگی طراحی، به‌ویژه هنگام استفاده از تصاویر در Patterns در نسخه 6.3 همراه با بلوک‌های جدید برای پانوشت‌ها و جزئیات. به راحتی پاورقی ها را به محتوای خود اضافه کنید و آنها را به طور خودکار به متن مربوطه پیوند دهید. با بلوک جزئیات، محتوا را برای ایجاد اسپویلر یا آکاردئون مخفی یا نمایش دهید.

کارایی

وردپرس با نسخه 6.3 سریعتر می شود زیرا محتوای دارای تصاویر زمان بارگذاری سریع تری را مشاهده می کند. هر دو نوع تم (کلاسیک و بلوک) نیز از بهبود عملکرد بهره مند خواهند شد. آینده پاتوق راهرو یک فرصت عالی برای یادگیری بیشتر در مورد بهبود عملکرد مستقیماً از تیم عملکرد وردپرس است.

بیشتر از Core

این ویژگی های جدید و موارد دیگر در فاز 2 در انتظار شما هستند نقشه راه وردپرس با انتشار 6.3 به پایان می رسد.

آ جلسه پرسش و پاسخ نسخه ی نمایشی را دنبال کرد و شرکت کنندگان سوالات زیادی پرسیدند. اعضای پانل پیوندهایی را برای مطالعه بیشتر در مورد بسیاری از ویژگی های جدید به اشتراک گذاشتند – همه به راحتی به انتهای این پست اضافه شده اند.

یک تشکر بزرگ از همه کسانی که به ساخت وردپرس کمک می کنند. مشارکت کنندگان هر نسخه وردپرس را تقویت می کنند. بدون صدها مشارکت کننده در سراسر جهان که به ساخت وردپرس کمک می کنند، این نسخه نمایشی محصول زنده امکان پذیر نبود. به خاطر تمام سخت کوشی شما سپاسگزاریم.

مراجع از نسخه نمایشی زنده

لوازم جانبی به @richtab و @آنزازو برای بررسی این پست و به @cbringmann، @مهر، و @دانسوشین برای پشتیبانی لجستیکی خود برای اجرای این رویداد.


وردپرس

منبع

Join to newsletter.

Curabitur ac leo nunc vestibulum.

درخواست مشاوره داری.

با من تماس بگیر 09134433680

روی دکمه بالا کلیک کن و از طریق فرم درخواستت رو راسال کن

عنوان